Czasem sie zdarza: brakujące części i inne problemy z modelem

02-06-2020

Co jeśli coś złego stanie się z moim modelem? Uszkodzona lub źle odlewana część w pudełku zestawu lub jeszcze gorzej - właśnie zgubiłem lub uszkodziłem część podczas montażu? Zachowaj spokój i wypróbuj Arma Hobby doskonałą obsługę klienta.

Naszym zadaniem jest pomóc Ci ukończyć dobry model

Kiedy pojawiają się problemy z modelem, Arma Hobby jest tutaj, aby pomóc modelarzowi. Po otrzymaniu zestawu sprawdź jego zawartość, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku z częściami. Czasami zdarza się coś złego, ludzie popełniają błędy. Zawsze możesz zwrócić zamówiony produkt, bez żadnych pytań, w ciągu 14 dni od dostarczenia. Uważamy jednak, że wolisz zbudować zestaw niż pozwolić mu odejść. Co zrobić, gdy problemy z zestawem utrudniają budowę modelu? Np. Brakujące lub uszkodzone części? Nie wahaj się i sprawdź naszą doskonałą obsługę klienta. Wystarczy wypełnić puste pola na naszej stronie wsparcia / FAQ i przesłać roszczenie. Brakujące części zostaną wysłane w ciągu kilku dni (dajmy trochę więcej, gdy nowy zestaw zostanie wydany lub jest wyprzedaż świąteczna i mamy dużo zamówień). Możesz również zamówić części zamienne przy składaniu kolejnego zamówienia w naszym sklepie, po prostu napisz notatkę w uwagach do zamówienia.

Najgorszy scenariusz…

Co się stanie, jeśli sam zgubiłem / uszkodziłem / (…) część zestawu? Nie martw się, po raz pierwszy zostanie dostarczony bezpłatnie. Po prostu prześlij zgłoszenie na stronie wsparcia / FAQ. Kolejne wymiany wymagałyby pokrycia kosztów wysyłki, ale byłoby to bezpłatne w połączeniu z następnym zamówieniem.

Pomagajmy sobie wzajemnie

Naszym celem w Arma Hobby jest pomoc w przygotowaniu dobrego zestawu na półce. Z myślą o Twojej satysfakcji projektujemy modele przyjazne dla modelarzy, szczegółowe i łatwe do zbudowania. Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci z farbami i akcesoriami dostępnymi w naszym sklepie. Cieszymy się, gdy podobał ci się zestaw budowlany i wygląda dobrze na twojej półce. Pomożesz nam, jeśli szybko poinformujesz o problemie i dasz chwilę cierpliwości na realizację reklamacji (zwłaszcza jak mamy dużo zamówień, zajmie to odrobinę czasu)

  • Gdy zestaw był niekompletny / uszkodzony w transporcie, części zamienne wysyłamy bezpłatnie
  • Gdy uszkodzisz / zgubisz części z zestawu - przy pierwszym razie wyślemy je bezpłatnie
  • Musisz tylko wypełnić wniosek na stronie wsparcia / FAQ
  • Byłoby super, jeśli pozwolisz nam wysłać zamiennik z następnym zamówieniem, ale nie jest to konieczne
  • Nasze błędy zawsze przekładają się na korzyści dla klientów, prosimy o kontakt!