HTK-AS33 Early WW2 Soviet Air Force paint set

  • Dodaj recenzję:
    • HTK-AS33
    • Producent: Hataka Hobby
    • Dostępność: Jest

    • Historia ceny
      Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 75,91 zł brutto
    • Czas realizacji: 1-7 dni
    • Rodzaj: Farby modelarskie
    • Materiał: akryl
    • Wielkość: 8x17ml
    • Uwagi: do malowani aerografem
    • szt.
    • Cena netto: 72,60 zł 89,30 zł

    HTK-AS33 zawiera dokładnie dobrane kolory, do malowania modeli samolotów radzieckich używanych w latach od 1937 do 1943

    HTK-AS33 Początki drugiej wojny światowej w Siłach Powietrznych Związku Radzieckiego - zestaw farb

    Od roku 1937 radzieckie samoloty miały kolor aluminium lub AE-9 Light Grey (jasnoszary), w zależności od rodzaju materiału, z którego były wykonane. Mogły mieć także pokrycie A II Green (zieleń) lub schemat kamuflażu aluminium/light grey (jasnoszary). Od czerwca 1940 wszystkie samoloty wojskowe zaczęto malować na zielony (A II Green lub A-19f, dla samolotów metalowych), na którym używano koloru jasno-niebieskiego (A II Light Blue lub A-18f). W czerwcu 1941 roku wszystkie samoloty przemalowano na standardowe barwy, łączące kolory AMT-4/ AMT-6 (lub olejny ekwiwalent A-24m/A-26m) na matowym, szaro-niebieskim (prawdopodobnie AMT-7 dla samolotów wykonywanych z różnych materiałów i A-28, dla wykonanych w całości z metalu).

    HTK-AS33 zawiera dokładnie dobrane zestawy kolorów, które można wykorzystać podczas sklejania modeli samolotów radzieckich używanych w latach od 1937 do 1943. Zestaw zawiera:

    • HTK-A078 - Aluminium - używany od 1937 do czerwca 1940 roku do malowania powierzchni materiałowych i drewnianych w samolotach produkcji radzieckiej (również modeli I-153 i UT-1..2.) Był używany na dolnych powierzchniach w modelu I-15bis i I-16.
    • HTK-A127 - AE-9 Light Grey (jasnoszary) - używany od 1937 do czerwca 1940 roku do malowania powierzchni metalowych w samolotach produkcji radzieckiej, wliczając w to samoloty z serii SB, I-15 Bis, I-153 i I-16. Był stosowany także do malowania dolnych powierzchni (w połączeniu z kolorem A II Green na górnej powierzchni).
    • HTK-A128 – A II Green (Protective) zielony - Używany od końca 1937 do lipca 1941 do malowania górnych powierzchni myśliwców I-15bis, I-16, I-153, MiG-1, wczesnych modeli MiG-3 i Jak-2/4.
    • HTK-A129 – A II Light Blue (jasnoniebieski) – Używany do malowania dolnych powierzchni samolotów radzieckich konstrukcji mieszanej produkowanych między czerwcem 1940 i lipcem 1941. Później był używany wraz z AMT-7.
    • HTK-A072 – AMT-7 Greyish Blue (szaro-niebieski) – Używany do malowania dolnych powierzchni w myśliwcach radzieckich 1941-43 w zielono-czarnym schemacie malowania (używano go w samolotach. Il-2, Pe-2, Pe-8, Il-4, Jak-1/7/9, ŁaGG-3 i Ła-5).
    • HTK-A073 – AMT-4 Camouflage Green (zielony kamuflażowy) – Używany do malowania górnych powierzchni w myśliwcach radzieckich z lat 1941-43 w zielono-czarnym schemacie malowania (w modelach . Il-2, Pe-2, Pe-8, Il-4, Yak-1/7/9, ŁaGG-3 i Ła-5)
    • HTK-A041 – Night Black (nocna czerń) – AMT-6. Używany do malowania górnych powierzchni myśliwców radzieckich z lat 1941-43 w zielono-czarnym schemacie malowania (modele Il-2, Pe-2, Il-4, Yak-1/7/9, ŁaGG-3 i Ła-5)
    • HTK-A153 – MK-7 Temporary White (doraźna biel) – zmywalna, matowa farba, dedykowana do kamuflażu stosowanego przez Związek Radziecki w samolotach, które miały być niewykrywane w promieniowaniu UV i walczyły w warunkach zimowych. Była powszechnie stosowane od końca roku 1941.

    Opis w j. polskim © 2015-2016 Arma Hobby wszelkie prawa zastrzeżone